CES 2020: Sennheiser-perskit

CES 2020: Sennheiser-perskit

Hear the Difference met Sennheiser

Hieronder vindt u de Sennheiser-perskit voor CES 2020. Klik op de links om de volledige persberichten te bekijken:

Continental en Sennheiser luiden nieuwe fase voor car-audio in.

Haal meer uit je wireless audio: de nieuwe Sennheiser HD 450BT en HD 350BT hoofdtelefoons.

Draadloze audiomaatjes voor alledaags gebruik: Sennheiser introduceert betaalbare CX 350BT en CX 150BT wireless in-ears voor dagelijks luisterplezier.

Derde generatie superieure geluidsweergave: Sennheiser presenteert nieuwe MOMENTUM Wireless.

Verrijk je reiservaring met grensverleggend luisterplezier: Sennheiser introduceert de PXC 550-II Wireless.

To hear the difference in Las Vegas, bezoek Sennheiser in The Venetian hotel, 34e verdieping, suite 34–307.

Over Sennheiser

Het doel om de toekomst van audio te vormgeven en unieke geluidservaringen voor klanten te creëren brengt de medewerkers en partners van Sennheiser wereldwijd samen. Vanaf de oprichting in 1945 behoort Sennheiser tot één van ’s werelds meest toonaangevende fabrikanten van hoofdtelefoons, microfoons en draadloze transmissiesystemen. Sinds 2013 staan Daniel Sennheiser en Dr. Andreas Sennheiser aan het roer, de derde generatie van de Sennheiser-familie die het bedrijf runt. De Sennheiser Groep genereerde in 2019 een totale omzet van €756,7 miljoen. www.sennheiser.com

Imprint